Uprava tvrtke
utvrdila je svoju politiku kvalitete:-
zadovoljstvo kupca je iznad financijskog rezutata
-
biti na usluzi kupcu bez nepotrebnog birokratiziranja
-
u svakom trenutku ključnim kupcima udovoljiti traženi rok
-
otkloniti nedostatke prethodnih izvođača i u dogovoru s kupcem obaviti radove do najvišeg tehničkog standarda
-
predlagati kupcu ugradnju materijala i komponenti najboljih proizvođača
-
tehnički savjetovati kupca o prednostima i manama svakog ugrađenog proizvoda
-
rad s provjerenim dobavljačima na obostrano zadovoljstvo
-
postići, održavati i neprekidno inovirati kvalitetu svojih proizvoda u odnosu na postavljene zahtjeve, te neprekidno poboljšavati djelotvornost sustava upravljanja kvalitetom
-
ona je okvir za uspostavljanje i ocjenu ciljeva kvalitete temeljem usvojenih planova
-
obveza je uprave da se politika razumije i prenosi u tvrtki
-
realizacija politike kvalitete se periodično ocjenjuje (najmanje jednom godišnje) od strane uprave u cilju njene trajne primjerenosti
-
neprestano podizati kvalitetu svojih proizvoda kroz osposobljavanja i stručna usavršavanja svojih djelatnika
-
veću pozornost pridavati sprječavanju nesukladnosti nego li otklanjanju nakon pojavljivanja
-
ovom politikom ostvariti konkurentnost na tržištu
Zadovoljstvo korisnika u skladu s profesionalnim normama i profesionalnom etikom, najbolja su nagrada za obavljanje naših aktivnosti.