slide1.jpg
slide2.jpg
slide-16092010089.jpg
slide-WP_20131107_019.jpg
previous arrow
next arrow

Politika kvalitete

Uprava tvrtke ITEL utvrdila je svoju politiku kvalitete:

  • zadovoljstvo kupca je iznad financijskog rezutata

  • biti na usluzi kupcu bez nepotrebnog birokratiziranja

  • u svakom trenutku ključnim kupcima udovoljiti traženi rok

  • otkloniti nedostatke prethodnih izvođača i u dogovoru s kupcem obaviti radove do najvišeg tehničkog standarda

  • predlagati kupcu ugradnju materijala i komponenti najboljih proizvođača

  • tehnički savjetovati kupca o prednostima i manama svakog ugrađenog proizvoda

  • rad s provjerenim dobavljačima na obostrano zadovoljstvo

  • postići, održavati i neprekidno inovirati kvalitetu svojih proizvoda u odnosu na postavljene zahtjeve, te neprekidno poboljšavati djelotvornost sustava upravljanja kvalitetom

  • ona je okvir za uspostavljanje i ocjenu ciljeva kvalitete temeljem usvojenih planova

  • obveza je uprave da se politika razumije i prenosi u tvrtki

  • realizacija politike kvalitete se periodično ocjenjuje (najmanje jednom godišnje) od strane uprave u cilju njene trajne primjerenosti

  • neprestano podizati kvalitetu svojih proizvoda kroz osposobljavanja i stručna usavršavanja svojih djelatnika

  • veću pozornost pridavati sprječavanju nesukladnosti nego li otklanjanju nakon pojavljivanja

  • ovom politikom ostvariti konkurentnost na tržištu


Zadovoljstvo korisnika u skladu s profesionalnim normama i profesionalnom etikom, najbolja su nagrada za obavljanje naših aktivnosti.