Uprava tvrtke ITEL utvrdila je svoju politiku kvalitete:
zadovoljstvo kupca je iznad financijskog rezutata
biti na usluzi kupcu bez nepotrebnog birokratiziranja
u svakom trenutku ključnim kupcima udovoljiti traženi rok
otkloniti nedostatke prethodnih izvođača i u dogovoru s kupcem obaviti radove do najvišeg tehničkog standarda
predlagati kupcu ugradnju materijala i komponenti najboljih proizvođača
tehnički savjetovati kupca o prednostima i manama svakog ugrađenog proizvoda
rad s provjerenim dobavljačima na obostrano zadovoljstvo
postići, održavati i neprekidno inovirati kvalitetu svojih proizvoda u odnosu na postavljene zahtjeve, te neprekidno poboljšavati djelotvornost sustava upravljanja kvalitetom
ona je okvir za uspostavljanje i ocjenu ciljeva kvalitete temeljem usvojenih planova
obveza je uprave da se politika razumije i prenosi u tvrtki
realizacija politike kvalitete se periodično ocjenjuje (najmanje jednom godišnje) od strane uprave u cilju njene trajne primjerenosti
neprestano podizati kvalitetu svojih proizvoda kroz osposobljavanja i stručna usavršavanja svojih djelatnika
veću pozornost pridavati sprječavanju nesukladnosti nego li otklanjanju nakon pojavljivanja
ovom politikom ostvariti konkurentnost na tržištu
Zadovoljstvo korisnika u skladu s profesionalnim normama i profesionalnom etikom, najbolja su nagrada za obavljanje naših aktivnosti.